downloads  |  faq
Contact

Wilt u sparren met Bol?
Bel dan  +31 24 366 69 50
of laat ons u terugbellen:

Bel me terug

Onze contactgegevens »

Klanttevredenheid en klachten

Bol Adviseurs hecht veel waarde aan de tevredenheid van haar klanten. Goede service en hoge kwaliteit van onze dienstverlening staan bij ons hoog in het vaandel. Daarom voeren we systematisch en regelmatig klanttevredenheidsonderzoeken uit. Daarnaast is de tevredenheid ook een belangrijk bespreekpunt in gesprekken die onze medewerkers met onze klanten voeren. Toch kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent en dit niet aan de orde is gekomen. In dat geval nodigen we u uit om dit zelf aan ons kenbaar te maken. Dit kan aan uw vaste contactpersoon, maar indien gewenst ook aan onze Complience Officer of Voorzitter van het Dagelijks Bestuur van Bol. Vanzelfsprekend wordt uw klacht vertrouwelijk afgehandeld.

 

Wanneer een klacht melden?

Waar en hoe een klacht melden?